sâmbătă, ianuarie 24, 2015

Blue Sky

Posted by Mr.Rager on sâmbătă, ianuarie 24, 2015 in , , , | No comments

   Dupa o zi destul de obositoare, vizionarea acestui film mi s-a parut un lucru destul de ok, chiar daca nu stiam la ce sa ma astept . Ce mi-a atras atentia a fost prezenta celor doi importanti actori in distributie si faptul ca filmul a fost recompensat cu un premiu Oscar. In prima instanta nu aveam nici cea mai mica idee la ce categorie a fost castigat acel Oscar, iar doar dupa vizionarere si o investigatie amanuntia am aflat ca Jessica Lange a castigat premiul pentru interpretare feminina. Sincer ma surprinde acest lucru pentru ca actrita chiar nu m-a impresionat atat de mult incat acel Oscar sa fie meritat. Trebuie sa subliniez si faptul ca (,)competitia pentru mult ravnita statueta a fost una prea putin acerba.
   
De asemenea am mai aflat cateva lucruri foarte interesante despre acest film. Filmul a fost terminat in anul 1991 insa doar trei ani mai tarziu a fost lansat. Acest fapt s-a datorat falimentului inregistrat de casa de productie care a realizat acest film. Un alt lucru care m-a surprins a fost faptul ca Tony Richardson, regizorul filmului, a incetat din viata imediat dupa terminarea filmarilor iar astfel Blue Sky este ultimul film regizat de catre acesta. Personal nu am auzit pana acum de acest regizor, iar Blue Sky este primul film vizionat al acestuia. Deasemenea, filmul despre care vorbim este castigatorul a patru statuete si plus alte 6 importante nominalizari. Mi-as dori ca la un momentdat, sa am ocazia sa vad si Tom Jones, un alt film regizat de regizor.

   Revenind la filmul nostru, as putea spune ca Blue Sky este un film decent care, din pacate, nu m-a impresionat foarte mult. Mi s-a parut muult prea static si plictisitor, iar prima jumatate a filmului se rezuma doar la dialog si la interactiunea dintre personaje. La un momentdat in firul narativ se produce un mic click care declanseaza un ritm al actiunii putin mai ridicat. Situatia devine mult mai interesanta in comparatie cu prima parte a filmului, iar modul in care se incheie povestea este unul destul de ok.
 
 Personajele mi s-au parut foarte sterse exceptand desigur personajul interpretat de Jessica Lange. Aceasta ii ofera personajului o sexualitate iesita din comun.  Cred ca acest lucru l-am afirmat si despre interpretarea reusita de catre actrita in excelentul The Postman Always Ring Twice. Mi-a placut personajul acesteia chiar daca poate la un moment dat mi-a provacat putin dispret. Din pacate celelalte personaje sunt mult prea slab conturate iar Carly Marshall (Lange) este singurul personaj care iti atrage atentia si desigur personajul care sustine toata povestea.
 
Regia filmului nu mi s-a parut cine stie ce si de foarte putine ori m-a impresionat cu ceva. Desigur nici nu aveam foarte mari astepatri mai ales avand in vedere ca nici nu eram constient de existenta acestui regizor pana in momentul de fata.

   Blue Sky mi s-a parut un film decent si nu reget in nici un caz minutele petrecute in fata micului ecran. Uneori simt nevoia sa mai vad si astfel de filme si astfel pot spune ca Blue Sky nu m-a dezamagit cu nimic. Nota 6 mi se pare potrivita pentru acest film, insa din pacate nu am mari motive pentru a ridica aceasta nota.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu