miercuri, ianuarie 21, 2015

Predestination

Posted by Mr.Rager on miercuri, ianuarie 21, 2015 in , , | No comments
 In urma cu putin timp,un drag prieten imi recomanda acest film cu un entuziasm iesit din comun. Astfel la sfarsitul acelei zile, o zi speciala trebuie sa specific, am ales sa vad acest film alaturi de un alt drag prieten. Insa din pacate nu am reusit sa vedem decat cateva zeci de minute, fiind nevoiti sa abandonam vizionarea filmului. Imi aduc aminte ca inceputul filmului mi s-a parut interesant si foarte promitator si astfel am decis ca la un moment dat sa ii acord timpul necesar pentru a il viziona. Aceast moment a venit la cateva saptamani bune de la acea zi speciala, iar astfel pot spune ca in sfarsit am reusit sa vad acest Predestination.

Filmul nu m-a impresionat foarte mult din pacate si chiar nu inteleg cu ce i-a impresionat atat de mult pe amicii mei. Pentru mine acest film a fost destul de ok insa nici pe departe atat de extraordinar incat sa ii acord o nota grozava. Predestination mi s-a parut un film banal in prima jumatate, chiar daca inceputul parea foarte promitator. Primele 50 de minute se rezuma doar la dialog si la prezentarea unei povesti destul de ciudate si chiar stupida, as putea spune. Situatia se schimba radical dupa cele 50 de minute foarte plictisitoare, iar astfel ritmul actiunii devine mult prea rapid. Evenimentele prezentate se desfasoara cu o viteza mult prea mare si chiar am ramas dezamagit de acest lucru. Faptul ca scenariul are la baza un subiect uneori complicat precum "calatoriile in timp", ar fi trebuit ca filmul sa fie mult mai bine structurat si cat mai putin ambiguu. A doua jumatate a filmului mi s-a parut mult prea neclara, chiar daca am fost foarte atent la evenimentele desfasurate. Finalul pot spune ca m-a lasat in ceata pentru ca nu l-am inteles imediat si am avut nevoie de putina indrumare pentru a-mi face o idee concreta despre acesta.

 Povestea este interesanta, asta este clar, insa nu a fost pe placul meu din atatea puncte de vedere iar acest lucru m-a impiedica sa ii acord o nota buna. Multe persoane au gasit acest film drept unul excelent iar nota inregistrata pe IMDb dovedeste acest lucru fara nici un dubiu. Pe langa recomandarea primita, am ales sa vad acest film si datorita lui Ethan Hawke,  care face parte din distributie. Regia filmului le apartine fratiilor Spierig pe care ii cunosc datorita filmului Daybreakers. Intr-o mica masura si faptul ca Predestination este regizat de catre acestia m-a intrigat putin, insa de aceasta data cei doi frati nu m-au surprins cu nimic.

 Predestination nu mi s-a parut deloc un film foarte bun insa acest fapt nu inseamna ca filmul nu poate fi pe gustul vostru. Sunt foarte multe detalii care recomanda acest film drept unul excelent insa nu a fost sa fie in cazul meu. Faptul ca nu am fost prins de poveste si-a pus in mare parte amprenta asupra acestui review. Ramane doar decizia voastra daca doriti sa vedeti acest film si sper ca (,) cuvintele mele sa nu va influenteze foarte mult. Ce vedeti aici este doar umila mea parere despre un film probabil excelent. Din partea mea cu multa indulgenta nota 6.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu