duminică, februarie 02, 2014

Frozen (2013)

Posted by Horia on duminică, februarie 02, 2014 in , , , | No comments
In mod clar, studiourile Disney stiu sa faca o animatie ca la carte si au demonstrat asta de foarte multe ori ( Cars, Finding Nemo, Ratatouille, Wall-E, Toy Story si multe altele ), iar Frozen este inca o dovada ca nu si-au pierdut din imaginatie si talent. Animatia de fata este magica!

A trecut destul de multa vreme de cand am vazut o animatie ( the Croods, prin mai sau iunie ), pentru ca nu ma mai simt atras de povestile pe care vor sa le transmita, iar umorul din majoritatea este facut special pentru copii pana in 10 ani. Ultimile animatii de la Disney pe care le-am vazut au fost Tangled si Brave, care mi s-au parut niste filme proaste, asa ca sperantele mele legate de Frozen era foarte mici. Din fericire, m-am inselat. Frozen este combinatia perfecta de comedie si aventura, cu niste personaje pe care este imposibil sa nu le indragesti ( ooo daa, omul de zapada, Olaf, face toti banii ). Am citit multe critici in care lumea reprosa filmului ca protagonistii sunt asemanatori cu cei din Tangled. In proportie de 50%, aceasta afirmatie este adevarata, doar ca, dupa parerea mea, personajele din Frozen sunt mult mai simpatice pentru public si aduc mai multe zambete pe buze. Sunt mult mai bine conturate si mult mai amuzante.

   
Mi-au placut mult melodiile care au acompaniat intr-un mod foarte frumos si original povestea. Piese ca si "Do you want to build a snowman", "Let it go" sau "In summer" te incanta. Totusi, fata de varianta lui Demi Lovato la piesa "Let it go", prefer felul in care o canta Idina Menzel. Ii da sensibilitate si iti transmite ceva (Demi Lovato mi-a transmis doar o placere nebuna de a apasa pe "Stop").

In concluzie : Frozen e animatia care demonstreaza ca inca se poate aduce ceva de calitate in materii de desene animate si e un must-see pentru orice categorie de varsta.

                                                     
                                                       Nota : 8/10 

                                         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu