joi, ianuarie 15, 2015

The Good Lie

Posted by Mr.Rager on joi, ianuarie 15, 2015 in , , , | No comments
   "If you want to go fast,go alone.If you want to go far,go together."

 Prima data cand acest film mi-a atras cu adevarat atentia a fost cand am citit niste cuvinte excelent scrise referitor la el de catre un coleg respectabil.De-asemenea si nota excelenta si review-urile excelente primite pe anumite site-uri importante m-au facut sa realizez ca acest film trebuie vazut la un moment dat.Aceste evenimente s-au intamplat in toamna anului trecut si din acel moment am asteptat linisit oportunitatea potrivita pentru a viziona acest film.Astfel in aceasta zi foarte atipica de ianuarie am ales foarte inspirat sa vad The Good Lie si nu imi pare absolut rau deloc pentru alegere facuta.
 
The Good Lie mi s-a parut un film impresionant care m-a emtionat si sensibilizat terbil datorita unei povesti cutremuratoare.Filmul surprinde foarte mult datorita evenimentelor prezentate si cred ca este foarte greu sa nu ramai impresionat de drama personajelor prezente.O poveste care dovedeste cat de pretioasa este viata,cat de multe sacrifici trebuie uneori sa indarjim pentru a prinde un nou rasarit.Pe mine aceasta poveste m-a impresionat radical si mi-a oferit o lectie adevarata de viata pe care incerc sa o aplic in fiecare noua zi.O poveste despre solidaritate,adaptare si in primul rand despre supravietuire.Evenimentele prezentate sunt de-a dreptul uimitoare si te fac sa te intrebi cu adevarat cat de norocos esti sau sa reflecti putin la unele locuri absolut "intunecate" de pe acest pamant.
 
Inceputul filmului este unul foarte bun si dovedeste clar potentialul urias al filmului.Astfel avem parte de o introducere foarte emotionanta si cu un impact puternic asupra spectatorului.Pe langa actiunea filmului, regia excelenta isi pune amprenta asupra acestui impact mai sus amintit.Din punct de vedere vizual filmul este excelent pe tot parcursul duratei lui, insa cadrele surprinse la inceput sunt pur si simplu extraordinare.De fapt exista clar un contrast urias intre cadrele surprinse pe taram african si cele care urmaresc actiunea pe continentul american.Totusi si evenimentele din a doua parte a filmului sunt coordonate excelent de catre regizor si acesta surprinde perfect modul in care protagonistii se adapteaza la noul peisaj.Pe tot parcursul filmului sunt numeroase momente in care regia iese in evidenta si chiar nu ai cum sa nu apreciezi treaba reusita de catre Philippe Falardeau.
 
Ritmul actiunii este unul care pare uneori mult prea grabit.De fapt, in unele momente parca actiunea sare peste unele detalii, iar acest lucru m-a deranjat foarte putin.Totusi trebuie sa tin cont ca filmul are o durata de 110, iar povestea a fost bine structurata in acest interval.Cele trei personaje centrale sunt foarte bine conturate si surprind cu niste mentalitati si caractere foarte interesante.Si cei care i-au interpretat pe protagonisti au facut o treaba excelenta mai ales ca acestia probabil nu au avut multa experienta pe platourile de filmare.Experienta este compensata de prezenta unor actorii precum Reese Witherspoon sau Corey Stoll.In ultimi doi ani Reese Witherspoon a fost o prezenta complet stearsa in opinia mea si imi amintesc doar rolul acesteia din excelentul Mud.Asa ca a fost o surprinza placuta sa o revad pe aceasta intr-un rol destul de bun si mi-a placut de personajul interpretat, chiar daca aceasta se afla in unele momente intr-o oarecare umbra.
 
The Good Lie este un film care nu are cum sa nu va impresioneze atat timp cat ii acordati increderea necesara.Povestea este una absolut uimitoare si poate fi cu usurinta catalogata drept o importanta lectie de viata.O poveste complexa care prezinta cate sacrifici trebuie facute uneori pentru a reusi sa ai un scop in aceasta viata.Pe mine personal povesta m-a impresionat profund si recunosc ca imi este greu sa imi gasesc cuvintele potrivite pentru a relata exact cat impact a avut aceasta asupra mea.Pe langa scenariul bine scris si evenimentele prezentate,filmul dispune de o regie excelenta si de niste interpretari sincere din partea unor actori grozavi.Eu recomand cu multa incredere acest film si sunt sigur ca va reusi sa va impresioneze profund.Ii acord cu mult entuziasm nota 9 si sper ca cuvintele scrise aici sa va faca sa ii acordati o vizionare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu