marți, ianuarie 06, 2015

Closer To The Moon (2014)

Posted by Mr.Rager on marți, ianuarie 06, 2015 in , , , , | No comments
   Personal nu sunt un mare admirator sau cunoscator al cinematografiei romane insa rareori am acordat timp si unor filme autohtone. Imi aduc aminte cu destul entuziasm vizionarea unor filme precum "Moartea Domnului Lazarescu" sau "4 Luni,3 Saptamani si 2 Zile" insa prea putin am acordat atentie altori realizari cinematografice realizate de romanii nostri.Poate merit putina judecata ca nu imi arat interesul pentru filmele noastre insa pur si simplu nu gasesc foarte multa motivatie pentru a viziona astfel de productii.Totusi de foarte mult timp imi doream sa vad "Closer To The Moon" , un film care mi-a starnit foarte mult entuziasmul datorita faptului ca doi actori foarte importanti au lucrat sub bagheta unui regizor precum Nae Caranfil.Nu am nici cea mai mica idee despre munca acestui regizor insa stiu cat de mult este apreciat, iar dupa vizionarea productiei am realizat de unde exista atata iubire pentru filmele dansului.

  Closer To The Moon mi s-a parut un film absolut fantastic care, cu o usurinta iesita din comun m-a impresionat si emotionat teribil de mult. Are o poveste atat de interesanta ce prezinta niste evenimente absolut uimitoare, iar personajele centrale mi s-au parut foarte bine conturate.Evenimentele prezentate nu au cum sa nu iti starneasca interesul si cu siguranta cred ca daca la un moment dat ii vei acorda timpul necesar acestui film,vei ramane uimit de actiunea filmului si de modul in care aceasta varianta a povestii a fost prezentata.Regia filmului este absolut geniala si mi-a placut foarte mult nivelul vizual al filmului.De-asemenea Bucurestiul anului 59' m-a surprins placut din toate punctele de vedere si am ramas surprins de modul in care regizorul a reusit sa aduca la viata acea perioada.

 Pe langa povestea uimitoare si regia absolut impresionanta,am ramas placut surprins si de actorii implicati in acest proiect.In primul rand in evidenta ies Vera Farmiga si Mark Strong, si chiar si acum, la putin timp dupa ce am terminat filmul, tot nu pot sa realizez faptul ca acestia au lucrat sub atenta observatie a unui regior roman.Oricum cei doi actorii isi fac treaba excelent si isi arata inca odata clasa si reputatia.Pe langa cele doua nume sonore distributia este completata foarte inspirat si chiar nu am gasit niciun repros de adus cuiva.Mi-a placut foarte mult modul in care s-au descurcat actorii iar acest lucru contribuie decisiv la sustinerea povestii si la realismul acesteia.

  Closer To The Moon este un film care surprinde foarte mult datorita unui mix interesant de sentimente pe care publicul il primeste din partea acestuia.Uneori foarte amuzant si plin de voie buna insa cand este nevoie situatia devine si mai intensa sau mult mai sensibila.Un final foarte bun care a incheiat cu brio o poveste atat de interesanta, iar pe tot parcursul filmului am ramas uimit de evenimentele prezentate.Probabil publicul mai batran ar trai acest film cu o oarecare nostalgie si chiar ma intreb oare cate persoane au idee despre evenimentele din vara anului 1959.Eu personal nu stiam nimic despre acest jaf si am aflat de aceasta poveste odata cu aflarea unor detalii despre acest film, iar acum ma bucur enorm ca in sfarsit am vizionat acest film.Recomand cu foarte mult entuziasm Closer To The Moon si sper sa va impresioneze.Din partea mea primeste cu multa usurinta nota 9 si o calda recomandare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu